Home » Contact us
Το Earn παρέχει διάφορα κανάλια επικοινωνίας για να καλύψει τις ανάγκες των πελατών του στην Ελλάδα. Αυτή η σελίδα προσφέρει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το πώς να επικοινωνήσετε με την ομάδα υποστήριξης, καθώς και για τις ώρες λειτουργίας και τους αναμενόμενους χρόνους απόκρισης.
Κύριες Πληροφορίες Επικοινωνίας
Κεντρικά Γραφεία του Earn:
- Διεύθυνση: Αρχιεπισκόπου Μακαρίου Γ’ 88, 1077 Λευκωσία-Κύπρος
- Ώρες λειτουργίας: Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:00 με 17:30 (UTC+2)
Υποστήριξη Πελατών:
- Τηλέφωνο: (+357) 22314160
- Email: [email protected]
Για Παράπονα:
- Email: [email protected]
Trading Desk:
- Τηλέφωνο: +357 22024154
Email: [email protected]
Κανάλια Επικοινωνίας
Το Earn προσφέρει πολλαπλές επιλογές για τους πελάτες να επικοινωνήσουν:
Τηλέφωνο
- Γραμμή Επικοινωνίας: (+357) 22314160
- Διαθέσιμη κατά τις εργάσιμες ώρες
- Υποστήριξη στα Αγγλικά
- Γενική υποστήριξη: [email protected]
- Παράπονα: [email protected]
- Trading desk: [email protected]
Μενού Υποστήριξης
- Επικοινωνία μέσω του μενού υποστήριξης στον προσωπικό λογαριασμό, στέλνοντας ερωτήσεις, επισυνάπτοντας εικόνες ή ανεβάζοντας αρχεία
Η Υποστήριξη Πελατών του Earn Broker Σας Βοηθά Οπουδήποτε και Ανά πάσα Στιγμή
Η αφοσιωμένη ομάδα υποστήριξης πελατών του Earn Broker διασφαλίζει ότι λαμβάνετε την απαραίτητη βοήθεια, ανεξάρτητα από το πού βρίσκεστε. Το Earn Broker προσφέρει ολοκληρωμένη υποστήριξη πελατών που έχει σχεδιαστεί για να αντιμετωπίσει οποιεσδήποτε ανησυχίες μπορεί να έχουν οι traders, από απλά ερωτήματα σχετικά με την πλατφόρμα έως πιο σύνθετα ζητήματα συναλλαγών ή τεχνικές δυσκολίες.
Διαδικασία Υποβολής Παραπόνων
Εάν έχετε κάποιο παράπονο, ακολουθήστε τα παρακάτω βήματα:
- Στείλτε ένα αναλυτικό email στο [email protected]
- Συμπεριλάβετε το πλήρες όνομά σας, τον αριθμό λογαριασμού και την περιγραφή του παραπόνου
- Επισυνάψτε τυχόν σχετικά έγγραφα
- Η ομάδα παραπόνων θα απαντήσει εντός 5 εργάσιμων ημερών
- Μια λύση θα προταθεί εντός 2 μηνών
Για περισσότερες πληροφορίες, ανατρέξτε στην πλήρη Πολιτική Παραπόνων στην ιστοσελίδα.
Επικοινωνία για Τύπο και Μέσα Ενημέρωσης
Δημοσιογράφοι και επαγγελματίες των μέσων ενημέρωσης μπορούν να επικοινωνήσουν μέσω:
Email: [email protected]
Ενημερώσεις Επικοινωνίας
Κρατήστε τις πληροφορίες επικοινωνίας σας ενημερωμένες:
- Αλλάξτε το email σας μέσω της ενότητας “προσωπικά δεδομένα”
- Αλλάξτε τη διεύθυνση και τον αριθμό τηλεφώνου σας στέλνοντας email στο [email protected] ή μέσω εισιτηρίου από την προσωπική σας σελίδα
Γλώσσες Υποστήριξης
Το Earn προσφέρει υποστήριξη σε πολλές γλώσσες για να εξυπηρετήσει διεθνείς πελάτες:
- Πορτογαλικά
- Αγγλικά
- Ιταλικά
Καθορίστε την προτιμώμενη γλώσσα σας κατά την επικοινωνία.
Προσβασιμότητα
Το Earn στοχεύει να καταστήσει τις υπηρεσίες του προσβάσιμες σε όλους τους πελάτες:
- Τηλεφωνική υποστήριξη για πελάτες με προβλήματα όρασης
- Επιλογές γραπτής επικοινωνίας για πελάτες με προβλήματα ακοής
Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)
Για να ελέγξετε την κατάσταση ενός αιτήματος ή παραπόνου, συνδεθείτε στον λογαριασμό Earn και αποκτήστε πρόσβαση στην ενότητα “Ερωτήσεις”. Εκεί θα βρείτε ιστορικό όλων των αλληλεπιδράσεών σας με την υποστήριξη, συμπεριλαμβανομένων των ενημερώσεων σε πραγματικό χρόνο. Εναλλακτικά, μπορείτε να απαντήσετε στο αρχικό email του αιτήματός σας ζητώντας ενημέρωση.
Για επείγοντα ζητήματα κατά τις εργάσιμες ώρες (9:00 – 17:30 UTC+2, Δευτέρα έως Παρασκευή), η έναρξη ενός εισιτηρίου στην προσωπική σας σελίδα είναι ο ταχύτερος τρόπος. Μπορείτε επίσης να στείλετε email στο [email protected] με το “URGENT” στο θέμα για προτεραιότητα.
Για να διασφαλίσετε την ασφάλεια των επικοινωνιών σας, χρησιμοποιείτε πάντα τα επίσημα κανάλια που αναφέρονται σε αυτή τη σελίδα. Μην κοινοποιείτε ευαίσθητες πληροφορίες μέσω ανεπιθύμητων email ή τηλεφωνημάτων. Κατά την επικοινωνία μέσω email, επιβεβαιώστε ότι χρησιμοποιείτε τη σωστή διεύθυνση (@earn.eu). Για ευαίσθητες επικοινωνίες, χρησιμοποιήστε την ασφαλή πύλη πελατών αφού συνδεθείτε στον λογαριασμό σας.